poniedziałek, 4 listopada 2013

Malwy - Czyli jesienne zbiory nasion.

Malwy czyli niby wiejskie kwiatki, ale kiedyś zdarzyło mi się oglądać program z podróżami po 80 ogrodach świata i malwy można bez problemu spotkać w ogrodach w RPA czy też na łąkach, a u nas takiego widoku raczej nie zobaczymy. Jedynie pozostają stare wiejskie ogródki.
Niestety nie mam zdjęć jak wygląda kwiatostan, ale powiem tak.
Malwa jak raz się rozsieje to nie mam mocnych by ją wytępić.
I mogę zapytać też tak. Po co ją tępić jak ma piękne i duże kwiaty?


Ten okaz rósł pomiędzy chodnikiem, a domem. Gdzieś gdzie dawniej mieszkałem. Zdjęcie zrobiłem dziś 4.11.2013 i Nasiona nadal trzymają się swojego starego kwiatostanu. Z obserwacji jakoś nie wydaje mi się to rośliną jednoroczną. ze względu na to, że potrafi bytować kilka lat w jednym miejscu.


Na drugi rok postaram się uwiecznić jej piękne kwiaty.


To by było dziś na tyle.
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz