sobota, 22 lutego 2014

Tyle wody w jedną noc!


Witam z środy na czwartek czekała mnie niespodzianka. 
Poszedłem nad oczko, a tam nie dość, że przybyło jakieś 80/90cm wody to jeszcze spotkałem wybudzone żaby, ale jednak nie dały się sfotografować.


Porównując to do poprzednich dni muszę przyznać, że byłem strasznie zaskoczony takim obrotem sprawy.
Po prostu nie spodziewałem się, ze aż tyle wody przybędzie, a nie padało i w nocy był lekki przymrozek.


Jedynym zmartwieniem to, że łód ten co był się za bardzo nie chciał jeszcze oderwać.


Na szczęście część tego lodu nie wytrzymała nacisku i pękła ;]
Ciekawe jak rybki.


Tu ten kawał oderwanego lodu.




Ten rów pozwala ocenię bardzo dobrze czy był przymrozek czy nie. I przy okazji reszta działki jest po prostu sucha. 


Zdjęcia z Czwartku.
Pozdrawiam ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz