wtorek, 29 października 2013

Ja i mój ogród - czyli witam w Zielono MI

Witajcie!
Zastanawialiście się kiedyś jak podzielić się swoim Hobby z innymi???
Ja się zastanowiłem i wpadłem na o właśnie taki pomysł. Założyć bloga, w którym będę pisał nie tylko o otaczającym nas świecie, ale także o ciekawostkach różnej maści, o których się przekonacie niebawem.

Czego możecie się spodziewać na blogu???
  • Mini poradników - Jak zrobić swój własny ogród itp
  • Zdjęć z mojego ogrodu i działki.
  • Zdjęć Archiwalnych sięgających nawet 2002r. (niestety niektóre mało nadają się do publikacji)
  • Każdy post będzie miał swoją datę i będę chciał chronologicznie poukładać całego bloga.
  • Zdjęcia zwierząt oraz filmy, na których je widać. Od owadów po ptaki.
  • I wiele wiele innych

Mam nadzieję, że zachęcę was do odwiedzin i zaszczepię u kogoś takiego samego bakcyla jakiego ja mam do zieleni i robienia zdjęć!

Tu kilka przykładów czego możecie się po tym blogu spodziewać!

staw rosliny i ryby

Jeśli ktoś lubi wodę, to akurat to powinno mu się spodobać!



Mam słabość do wody i ryb, ogród bez tych 2 elementów po prostu nie istnieje.


Pozdrawiam i zapraszam do Czytania dalszych postów.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz